Gå til innhold

Stikkinger i underlivet?!?!?!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at stikkinger i underlivet er tegn på modning, men jeg er jo "bare" 31 uker på vei. Burde ikke modningen starte senere? Noen som har peiling... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke sikker på når sånt begynner, men tror ikke det er unormalt.. er nå 36+3 , men har hatt sånne stikkinger i flere uker ..

Skrevet

Det va egentlig godt å høre. Begynner å bli lei, men ikke så lei ;)

Skrevet

Du skal bare være glad for at du har det, selv om det ikke er noe godt.. for etter det jeg har hørt, så hjelper jo alt sånn på at kroppen blir mer klar for fødsel og det kan gå lettere :)

Skrevet

Kan være modning eller det kan være babyen som trykket på nerver i bekkenet. Det er gjerne babyens hode som trykker mot nerver dersom du kjenner stikkingen samtidig som det er litt bevegelse...

Skrevet

er førstegangs så skal ikke komme og si jeg har peiling, men har kjent stikking i tissen. men ikke hele tiden. sist jeg var hos JM hadde hodet knapt festet seg og lå godt nedi bekkenet, da sa JM at jeg kommer nok til og kjenne stikking at det betød at hodet holder på å festes. :-)

Skrevet

Har hatt det likt selv, og gynokologen min sier det mest sannsynligvis er press på isjas nerven.

Skrevet

Jeg har stikninger, hatt det lenge, men ungen ligger i seteleie.. så kan ikke ha noe med at hode fester seg.. JM sa at hun ikke visste hva det er, men er vanlig.. er i uke 33 nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...