blond Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Gjett om jeg gleder meg! Det er enda noen uker til, deilig å ha noe å se fram til!
Lene~mor til tre Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Ja da må vi vel ta oss en tur på kino Men på nettsiden til kinoen her står det at Kinoens dag er Lørdag 1 November..
Lene~mor til tre Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Men fant ut på kalenderen at 1 november er på søndag, men det står lørdag 1.november på kinoen sin hjemmeside.. Jaja da får vi se da hva som blir riktig hehe
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 gleder meg jeg også Kinoens dag, er en dag, der alle kino billettene selges til halv pris:) Plus at det er mye som skjer ved siden av. f.eks: utdeling av kinoplakater. ballonger, boller etc... forskjellig fra kino til kino:))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 mmmm spennende. Det må jeg ha med meg. Sammen med barna mine da selvfølgelig. Det blir kos. Dere må minne meg på det en ukes tid før hehe.. Jeg har vært på kino idag, og det er jammen meg en dyr opplevelse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå