Lillepromp blir storesøster Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Skulle ta meg en dusj, og tenkte jeg skulle bruke litt såpe i ansiktet. Hadde en flaske Dr. Greve, og siden det står at den er såpefri og passer til ømfindtlig hud, tenkte jeg at den passet bra. Etter en liten stund begynte jeg å føle meg varm i fjeset, og det svei litt.. Når jeg så meg i speilet etterpå var jeg KNALLRØD... Er det flere som har opplevd dette, eller er jeg allergisk mot noe?
hippopotamus! Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg får neller ( aner ikke om det heter det på bokmål da) av dr. greve. Klør som en gal
OsloMor Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Bruker ikke den såpen i det hele tatt, den er ikke god altså, hverken til det ene eller andre.
Mor di! Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 I ammetåken tok jeg feil og vasket ansiktet med Dr. Greves. Kjente ingenting egentlig...
LadyLuck & Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 bare et tips om å bruke ting beregnet på andre ting.. Har du følsom litt tørr annsiktshud (som meg) smør annsiktet med Hand and Nail fra vaseline.. supermyk glatt hud, uten svie etc..
2søtesmåh Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg tåler ikke ASAN jeg da..Men DR.Greve og Lactacyd går fint..Og intimsåper er supre og bruke til ansiktsvask ) Har jobbet i parfymerei og har siden da blitt "avhengig" av litt dyrere merker..Men til ansiktsvask (etter at sminke er gjernet) tyr jeg ofte til intimsåpen.....Supert!!
Snuppa! Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg vasket ansiktet med lactacyd igår da jeg var tom for sminkefjerner. Funket overraskende bra,hehe
kitty08 Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 svir gjerne i øynene når det er så sur pH, da. Ellers bør det jo funke glimrende, men man kan jo alltids være allergisk mot noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå