Gå til innhold

Andre som har vasket ansiktet med Dr. Greve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ta meg en dusj, og tenkte jeg skulle bruke litt såpe i ansiktet. Hadde en flaske Dr. Greve, og siden det står at den er såpefri og passer til ømfindtlig hud, tenkte jeg at den passet bra. Etter en liten stund begynte jeg å føle meg varm i fjeset, og det svei litt.. Når jeg så meg i speilet etterpå var jeg KNALLRØD... Er det flere som har opplevd dette, eller er jeg allergisk mot noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får neller ( aner ikke om det heter det på bokmål da) av dr. greve. Klør som en gal

Skrevet

Bruker ikke den såpen i det hele tatt, den er ikke god altså, hverken til det ene eller andre.

Skrevet

I ammetåken tok jeg feil og vasket ansiktet med Dr. Greves. Kjente ingenting egentlig...

Skrevet

bare et tips om å bruke ting beregnet på andre ting..

Har du følsom litt tørr annsiktshud (som meg) smør annsiktet med Hand and Nail fra vaseline.. supermyk glatt hud, uten svie etc..

Skrevet

Jeg tåler ikke ASAN jeg da..Men DR.Greve og Lactacyd går fint..Og intimsåper er supre og bruke til ansiktsvask :o) Har jobbet i parfymerei og har siden da blitt "avhengig" av litt dyrere merker..Men til ansiktsvask (etter at sminke er gjernet) tyr jeg ofte til intimsåpen.....Supert!!

Skrevet

Jeg vasket ansiktet med lactacyd igår da jeg var tom for sminkefjerner. Funket overraskende bra,hehe

Skrevet

svir gjerne i øynene når det er så sur pH, da. Ellers bør det jo funke glimrende, men man kan jo alltids være allergisk mot noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...