Gå til innhold

Hodet festet seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her hvor hodet har festet seg? Jeg er i dag 37+2 og hodet har ikke festet seg enda. Er førstegangsfødene og har hørt at det kan ha litt å si. Er det slik at magen synker når hodet fester seg? Er så slitsomt å ha babyen helt oppunder ribbeina. Støl og øm. :/

Jaja, 12 dager til planlagt ks, så holder vel ut. ;P

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+guttespire *fødeklar*
Skrevet

Jeg er også førstegangs, og da jeg var på kontroll i går (38+1) hadde hodet ikke festet seg. Han hadde kommet godt ned i bekkenet da, og magen har sunket.

Skrevet

hei. jeg er 37+3 og fikk beskjed på kontroll i dag at hodet hadde festet seg, hatt litt problemer med at han har ligget så høyt oppe, har ikke kjente noe forskjell enda. for de sa at det skulle bli lettere når han sank ned i bekkenet, men jeg kan ikke si at jeg merker noe å forskjell, desverre. får håpe det er anderledes for deg

Skrevet

Forrige mandag fikk jeg vite at hodet hadde festet seg, det satt visst bom fast:) Jeg er 39+6 i dag. Magen har ikke sunket da! Er førstegangs og vil gjerne føde NÅ.:)

Skrevet

Fikk beskjed i dag om at hode har festet seg.. er min andre unge da, og er 36+3 :)

Skrevet

Jordmor røsket godt i ham i forigårs, og da var hodet festet mente hun. Fikk godt med "menstruasjonssmerter" etterpå. Jeg er 37+2 og førstegangsfødende. Men han har hatt hodet i bekkenet siden uke 32 tror jeg - men det har vært bevegelig frem til nå.

Skrevet

jeg er 36+1 og fikk beskjed forrige uke om at hodet hadde festet seg. I dag sa jordmor at hodet lå langt nede... håper jo på at det betyr fødsel om ikke så lenge :) Har ikke tålmodighet til å gå mange dager over nå...

Skrevet

Okei, takk for svar. :) Ser ut som det er en del variasjon her. Så jeg får bare vente å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...