Gå til innhold

Kjøper dere barnehage-/skolebilder hvert år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden er kommet for fotografering i barnehager og skoler og etter noen uker kommer de i hus. Jeg synes det er hyggelig å kjøpe individuelle bilder og gruppebilde og gjør det hvert år. Det er fint å se hvordan de utvikler seg og hvem som kommer til og slutter. Bildene havner ikke andre steder enn i mappen de kommer i, dessverre.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er utrolig koselig å ha slike bilder, men har desverre ikke fått tilbud om å kjøpe flere slike siden han gikk i 1.klasse. Har fått bilder av klassen han sluttet i da han flyttet til pappen og det henger på rommet hans her hos meg. Når han eventuelt tar neste skolebilde vil jeg nok henge det opp i stuen sammen med noen andre bilder jeg har av han. Gruppebilder henger på hans rom som minne fra en tid i hans liv. Syns det er litt dumt å bare gjemme de unna og.

Skrevet

Har kjøpt hvert år ja,klarer ikke la være, synes de blir så fine. I år har jeg valgt at lillemor ikke skulle ta enkelt bilde, i fjord var eldstemann med, og de tok søskenbilde. Ble veldig flott det.

Men gruppebilde vil vi kjøpe i år uansett.

Skolebilder tar de ikke hvert år. Tror de tok i 1 kl og 3dje klasse. Han går i fjerde nå.

Skrevet

Jeg håper det er slik her også, blir mye bilder og mange kroner hvis de tar bilder hvert år. Og det er vanskelig å si nei.

Skrevet

Ja jeg har kjøpt alle bildene de har tatt i barnehagen hvert år. Blir jo ikke så mange på skolen da, de tar ikke bilde hvert år her iværtfall. Her blir det tatt bilde i 1 og 7 klasse på barneskolen iværtfall. Bildene de tar på skole/barnehage er jo så flotte og koster jo bare en brøkdel av hva bildene hadde kostet om man hadde tatt dem hos fotografen selv.

Skrevet

Joda, kjøper hvert år jeg og...

Har 5 barn, på 3 forskjellige skoler + 1 i barnehage...

Her tar de og skolebilder hvert år, føler ikke jeg kan si nei heller ;)) Synes det er litt morsomt med disse skolebøkene (der alle klasser er avbildet og ;)

Men... blir dyrt, spesielt med så mange barn..

Skrevet

Ja, jeg kjøper alle bildene som blir tatt....:) Alle grupe bildene henger på veggen:) blitt en del nå ja...hehe:))

Skrevet

Nei, jeg synes generelt at bildene som blir tatt er av dårlig kvalitet. De er kjedelige og har ofte de samme bakgrunnene år etter år.Nå snakker jeg om portrettbildene. Gi meg heller et livilig bilde av en blid og bustete unge i leik :)

Men, jeg kjøper gruppebilde hvert år. Det er koselig å ha syns jeg. For barnas del. Så kan de se litt på dem de er sammen med i bhg.

Skrevet

Om det er vanskelig å si nei synes jeg du bør foreslå en liste der dere krysser av hva dere vil ha. Letter å si nei da kanskje? Vi kan jo ikke bli prakka på disse bildene heller. Det må jo være noe vi har interesse av å ha.

Skrevet

Kjøpte bildene første og andre året han gikk i bhg, men i fjor og i år bestilte vi ingen. Skal bestille igjen til neste år når han går siste året. De bildene vi har kjøpt har vært fine dem, men vi ha ikke plass til å henge opp alle og da blir dem bare liggende her. Derfor vente vi nå til neste år igjen med å kjøpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...