helle74 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hei damer, hvor langt var dere da dere kjente liv i magen jevnlig?
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Jeg er ca. 20 uker, og først nå kjenner jeg tydelig liv og bevegelser hver dag. Helt herlig følelse!!!
snart5_82 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 jeg er straks 14uker på vei og kjenner liv ikke utvendig, men når jeg ligger på magen er det en der inne som protesterer hehe...det er som en fisk som snur seg. utrolig deilig!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Har kjent liv siden uke 14-15,er 18+1 i dag og kjenner liv nesten hver dag,i allefall annenhver til 3hver dag;-) Gleder meg til jeg kan kose meg med liv dagelig.
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg kjente liv første gang når jeg var 14 uker ca og nå kjenner jeg liv daglig. Er 18 uker<3 En herlig følelse :-)
Yo&La+spire Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Eg er 13+4 idag og har kjent liv i nesten en uke, men ikke hver dag og veldig tilfeldig når det er. Gleder meg til eg begynner å kjenne mer! Sist kjente eg liv daglig fra uke 16.
NostraStoria Skrevet 8. oktober 2009 #7 Skrevet 8. oktober 2009 Begynte vel å kjenne liv rundt uke 20, men de gode sparkene kom ikke før i ca uke 23! Så jeg måtte vente ganske lenge..men er jo førstegangs også da.
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #8 Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er 13+5 og kjente liv i natt! Husker så godt fra sist gang hvordan det føltes så jeg var ikke i tvil engang! Skjedde når jeg lå på siden Akkurat som om noen kilte meg innvendig Sist gang skjedde det i uke 17, men de sier man kan kjenne det tidligere med andremann. Så det stemmer jo for min del Artig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå