blond Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg prøver ut Pierre Robert sokker, de er tynne og fungerer helt fint. Har brukt tynne strikkesokker fra Nøstebarn tidligere, men det ble fort hull i dem. Sportssokker med ull er gjerne for stramme rundt ankel og legg, så jeg er ikke veldig fornøyd med dem. Dem jeg er mest fornøyd med og som har vært prøvd lengst er fra Cubus. Har noen tynne sorte, men husker ikke hvilket merke de er eller fra hvilken butikk, er det ikke typisk?
kjerringa-mot-straumen Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Er så heldig og ha en bestemor som strikker ullsokker til både meg og barna mine. Både tynne ullsokker og tykke gode hytteullsokker:-) Hun er kjempeflink og forsterker hælene på de så de holder lenge og holder fasongen. Bra dette temaet kom opp, hehe, kom på at jeg må ringe og takke for høstens lager med sokker som kom i posten..
Lene~mor til tre Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Både jeg, gubben og ungene har flere par Lamote woolfot. De sokkene liker jeg veldig godt. Ellers er ullsokkene som min mormor strikker til oss kjempe gode også
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 agora sokkene på Nille, er kjempegode og varme:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå