Gå til innhold

hvor ofte ringer barnefaren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ringer han hver eneste dag, gjerne to - tre ganger om dagen. Han blir skikkelig sur om jeg ikke kan ta telefonen akkurat når han ringer, eller om det ikke passer å snakke akkurat da. Barnet er bare 4 mnd gammel og kan jo ikke akkurat snakke med faren selv!

Hvor ofte er det normalt at far ringer? Kan jeg blir straffet på noen måte for at jeg ikke er så interessert i å snakke med han 3 ganger om dagen? Vi har et svært dårlig forhold og jeg har faktisk ikke lyst til å prate med han så ofte! 3 ganger i uken hadde holdt, også hadde jeg selvfølgelig gitt beskjed om det hadde skjedd noe spesielt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kall inn til familievernkontoret, og få en avtale om samvær og telefonkontakt. Sånn at han ikke ringer dersom det ikke er noe. Si at du kan sende en SMS om det skjer noe (ungen ruller rundt, krabber, spiser osv). han er en pappa som sikkert er interessert, så du må nok forholde deg til han i mange år:)

Skrevet

Nei du blir ikke straffet for at du ikke vil snakke med han 3 ganger om dagen. få fastsatt samvær og fastsett også at det skal kun ringes om det er noe viktig i forhold til barnet.

Jeg snakker med bf noen ganger 1 til 2 ganger i løpet av en dag andre ganger går det en uke. men vi er venner og kan fint snakke om barna og annet uten at det er et problem. Orker jeg ikke snakke en dag han ringer gir jeg bare beskjed om at vi får snakke en annen gang.

Du må sette de grenser som passer for deg ikke la han overkjøre deg for det vil ødlegge mye for deg med irritasjon og frustrasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...