gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Møtte opp 8 i morges og fikk en stikk pille i skjeden så hjem i 6 timer... skulle tilbake kl 16 og få en til men da var det så mange fødende der at jeg ble sendt hjem og skal tilbake 8 i morgen.... var litt moden og legen fikk en finger inn i livmortappen.... så magen er veldig stram nå, men ikke i tak enda... ellers merker jeg ikke så mye enda....men er utrolig SPENT på hva de neste dagene vil bringe. Vet det kan ta tid å bli satt igang og at kroppen må selv ta over for å greie å føde.... er 39+0 i dag... har kraftig carpal tunnel syndrom så de er redd for senskader og tegn på svangerskapsforgiftning så det er derfor jeg blir satt igang. Håper det går fort når noe først skjer og at babyen ikke tar "skade" av kunstig igangsetting...... Lykke til alle andre som snart er i mål:-)
Jente 2 år, gravid igjen:) Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Masse lykke til! Snart har du babyen din i armene!!:-)
4barns mor Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg blir satt igang i morgen, da er jeg 41+6. Livmormunnen er moden og legen får inn en finger. Krysser fingrene for oss begge to.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå