*Knerten* Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 jeg har forventet mens i dag, fortsatt ikke kommet.. og har veldig på følelsen at jeg er gravid da jeg har vært det tidligere. Var på apoteket å kjøpte test i dag, men hun apotek dama sa at jeg måtte vente med å teste til i morgen tidlig pga sterkere hormoner i morgenurin..Jeg bør vente assa?Skal, skal ikke...... hilsen nysgjerrig
Tweak Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg hadde nok ikke hatt tålmodighet til å vente! Hadde nok kjøpt en dobbelpakke slik at jeg hadde kunnet testet i dag OG i morgen tidlig (om jeg var deg) :-) Hvis du bare har én test, så finn noe du kan samle opp morgenurin i til i morgen tidlig, slik at du kan spare på den til du har fått tak i en til test, he he. Er det en vanlig eller en digital test forresten? En digital en ville jeg ha ventet med til i morgen tidlig siden den trenger mer hcg enn vanlige tester for å slå ut. Krysser fingrene for at du er gravid!
*Knerten* Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 det er faktisk to tester og ikke digitale.. så da har jeg faktisk muligheten. Får vente til i kveld da lillegutt har lagt seg..D kribler i magen....
*Knerten* Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 Ups og isj, jeg klarte selvfølgelig ikke å vente og testet nå. Såvidt en bitte liten antydning til en ekstra rød strek..Kjipt nå ble jeg ikke overbevist. Og dumt å ta en til allerede i morgen tidlig...hmmm, hvor lenge bør jeg vente da egentlig?
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Vent et par dager for da har eventuelt hcg stiget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå