Gå til innhold

Testing og forventet mens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har forventet mens i dag, fortsatt ikke kommet.. og har veldig på følelsen at jeg er gravid da jeg har vært det tidligere. Var på apoteket å kjøpte test i dag, men hun apotek dama sa at jeg måtte vente med å teste til i morgen tidlig pga sterkere hormoner i morgenurin..Jeg bør vente assa?Skal, skal ikke......

hilsen nysgjerrig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok ikke hatt tålmodighet til å vente!

Hadde nok kjøpt en dobbelpakke slik at jeg hadde kunnet testet i dag OG i morgen tidlig (om jeg var deg) :-)

Hvis du bare har én test, så finn noe du kan samle opp morgenurin i til i morgen tidlig, slik at du kan spare på den til du har fått tak i en til test, he he.

Er det en vanlig eller en digital test forresten? En digital en ville jeg ha ventet med til i morgen tidlig siden den trenger mer hcg enn vanlige tester for å slå ut.

Krysser fingrene for at du er gravid!

Skrevet

det er faktisk to tester og ikke digitale.. så da har jeg faktisk muligheten. Får vente til i kveld da lillegutt har lagt seg..D kribler i magen....

Skrevet

Ups og isj, jeg klarte selvfølgelig ikke å vente og testet nå. Såvidt en bitte liten antydning til en ekstra rød strek..Kjipt nå ble jeg ikke overbevist. Og dumt å ta en til allerede i morgen tidlig...hmmm, hvor lenge bør jeg vente da egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...