mamma sin kompis Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Fikk tatt ut kobberspiral pga infeksjon, da jeg fikk en 3 dagers antibiotikakur mot det. begynte så på Cerazette.14 dager etter fikk jeg soppinfeksjon, iallefall symtomer som retter mot det. Har nå hvert slik, til å fra nå i 1 og en halv mnd. Prøvd canesten, yoghurt, biola. har nå også rifter. Noe som er meget ubehagelig. Lurer nå på om den kan være pillerne sin feil. har ikke hvert til legen enda. tenkte jeg skal prøve med en ukers kur på melkesyretab. først. Samboer smører seg han oxo, for å sikre oss mot tilbakefall ved sex. Noe som har skjedd de siste gangene Har ikke lukt eller noe ekstra utflod. Noen med erfaring...gidder ikke å gå til legen for å bli anbefalt canesten.
mamma sin kompis Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 7. oktober 2009 har aldri hatt lignende før...
Kamomille Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Kan være at du har en ubalanse i bakteriafloraen etter antibiotikakuren. Jeg ville forsøkt Vivag. Det fungerte for meg:)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Huff!! Jeg får alltid sopp etter antibiotika som er myyye verre å få bukt med enn ellers. Du kan prøve med Pevaryl, fåes reseptfritt på apoteket. Jeg syns den er bedre enn Canesten (kanskje du er blitt resistent mot canesten hvis du har brukt den mye?) ellers kan man be om Diflucan kapsel hos legen (som svelges) som er veldig effektivt mot gjenstridige soppinfeksjoner. Du får det av legen hvis du sier du har prøvd alt annet.
mamma sin kompis Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, det kan jo være pga kuren men synes det var så rart at det kom 14 dager etter kuren. men men. man må vell bare ta tiden til hjelp. men vil jo helst bli kvitt disse irriterende plagen snarest. Har bestilt melkesyretab. pluss skal smøre meg med biola. Synes det fungerte bedre enn canesten...noe jeg tror jeg reagerte på igjen. Ble rødere. Men men, uff skal ikke være lett dettan her
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Godt mulig du har reagert på noe i Cerazetten - jeg har alltid hatt mye soppinfeksjoner når jeg har gått på diverse ppiller (grunnen til at jeg helt har gitt opp hormonprevensjon).. Vært til gyn for undersøkelse uten at han har funnet noen åpenbar annen grunn og bare fått stikkpiller ala vivag... Hjelper sikkert ikke at du har hatt antibiotikakur samtidig heller, hehe. Satser på at det du har fått tak i nå hjelper da )
mamma sin kompis Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 Håper jeg oxo har jo som sagt hatt det bare i 1 og halv mnd. Har lest om de som sliter med det i mndsvis til ett år. Uff, håper ikke det da. HAr mest lyst til å kutte ut pilla. bare for å se. Men det trenger jo ikke være den da. Har aldri reagert på antibiotika kur før. Men alt forandrer seg med tid å stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå