Gå til innhold

mulig å sperre for sms fra eksen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får masse stygge smser fra han hver dag, og blir så lei. Og svarer jeg ikke, så ringer han. Det er bare han og mamma som ringer meg på hustlf, så den kan jeg jo bare koble fra og be mamma ringe på mobilen, men hva gjør jeg med mobilen? Jeg er jo litt avhengig av den... Har ikke noe lyst til å skifte nr heller, siden jeg har hatt dette nr lenge, og det er ganske mye styr å få oppdatert alle mulige steder og alle folk med nytt nr...

Men er det noen som vet om det finnes noen måte å sperre for smser/samtaler fra han? Jeg orker ikke dette mer?

Jeg prøver jo å la være å bry meg, men han kjenner meg dessverre såpass godt, at han vet hva han skal skrive for at det skal gå innpå meg...

Jeg kunne jo latt være å lese mld, men av og til skriver han jo viktige ting angående sønnen vår, som når han skal ha han og slik...

Så er det noe jeg kan gjøre eller må jeg bare fortsette å få alle disse meldingene??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Politianmeld han for sjikane, du.

Skrevet

Hvis du må lese meldingen fra han så kan du jo ikke sperre han, så der er svaret ditt, du snakker mot deg selv...

Skrevet

huff, han høres jo helt syk ut!! Synd du må ha kontakt med han.

For uansett om du stenger han, så må du jo få mld ang. sønnen deres, som du sier selv. Så da hadde du vært like langt. Men si ifra at hvis han ikke gir seg, så anmelder du han for sjikanering.

Skrevet

Men om jeg har sperrer han, så må han jo finne en annen måte å gi beskjeder på. Grunnen til at jeg leser de nå, er jo at jeg får de, og tenker at det jo kan stå noe viktig der.. men om jeg ikke får de, så er det jo ingenting å lese heller.....!!! HI

Skrevet

da informerer du ham om at du heretter kommer til å slette alle mld fra ham ulest og at har får ringe og legge igjen beskjed på mob svar hvis han har beskjeder ang sønnen. hvis han begynner å trakasere deg via svarer, så informerer du ham om at du kommer til å anmelle ham. du har jo bevis i form av sms og da evt talemld.

tror du må sette deg i respkt en gang for alle.

men hvorfor er han så stygg mot deg?

Skrevet

Ja, jeg får vel gjøre det. Vi flyttet fra hverandre for litt over 1 mnd siden, og han er vel sjalu...... HI

Skrevet

Si til han at sender han flere sånne stygge sms'er, så anmelde du han. Også gjør du noe alvorlig ut av det og, ikke bare true. Han kan ikke fortsette sånn.

Skrevet

På min tlf har jeg en instilling, som gjør at jeg kan lagre tlf. nr som jeg ikke ønsker å motta evt. meldinger eller anrop fra. Så det kommer vel egentlig an på hvilken tlf du måtte ha?

Jeg har forøvrig LG telefon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...