BettyBoob Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 spennende! - eneste aberet er at vi pusser opp for fullt og er utslitte om kvelden....hmmm...må få lurt meg til noen runder når det nærmer seg EL, for på selve EL dagen er samboeren borte i et par dager! gud, vet ikke om jeg tør dette jeg!
<3 januar 2012 <3 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Kan jo pusse opp litt og prøve litt om hverandre:) Lykke til hvertfall:) Jeg er også litt redd innerst liksom, men tror alle er litt redd for et eller annet når man skal begynne å prøve å få barn:) Når man er i gang og gravid er det jo liksom bestemt og man må forberede seg på en STOR forandring i livet som man ikke helt vet hvordan vil påvirke livet:) Men tror det skal gå bra:)
snoffemor78 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Er litt skimmelt ja:) Jeg er ferdig med TR om en uke og har litt blandede følelser. Mest kanskje på grunn av at d blir et risikosvangerskap. men også fordi jeg nettopp er begynt i ny jobb og egentli er litt dumt og allerede bli borte en stund fra jobben. Men vi har ventet i 6 år på dette så egentli er vi veldig klare. uansett så blir det en spennende tid:) Ønsker oss alle lykke til:)))
BettyBoob Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2009 lykke til!! Jeg har også nettopp begynt i ny jobb (samme bedrift, annen avdeling) jobbet i bedriften i 1.5 år - men, men - vet jo ikke hvor lang tid det tar før babyen sitter heller da Håper det går fort, men man vet jo aldri!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Riktig lykke til! Det er bare å peise på nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå