Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg er ikke så veldig glad i typiske motenavn.. Liker best staute norske navn, men der finnes helt klart unntak.. Vi har nemlig ikke helt klart hva prinsen i magen skal hete.. De to forslagene vi har er (INNTIL VIDERE): 1. plass: Iver 2. plass: Matheus Men vi synes navn er viktig, og vil være sikre før vi bestemmer oss (så godt man kan uten å ha sett han i virkelige live enda.. bare på 3D) Også må det passe sånn noen lunde tilø navnet vi har på barnet vi har fra før Setter derfor pris på litt inspirasjon! (Ikke dobbeltnavn)
Vipsenmamma Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Torstein Erik Henning Martin Jørgen Anders Magnus Sverre Øyvind Vebjørn Hallvard Håvard Håkon Stein Torkil Roald Peder noen du likte?
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 De peneste jeg vet om er Gabriel og Samuel. Jeg er veldig glad i bibelske navn, jeg.
Tante Blås Squaw Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Fabian (seff, guttungen heter jo det) Bjørn Brynjar Brage Caspian Agnar Silas Cornelis Joakim Jørgen
ツ Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Har 3 gutter selv Men, de er så store - at den gang valgte vi ikke de navna jeg ville valgt i dag (selv om de har fine navn da, og som "passer sammen" ) Av de du har skrevet, er Iver et fint navn :0) (Matheus blir litt for "rart" for min del.. Jeg synes og Odin er fint og Johannes og Isak
nov007 sin nappy Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Sivert, Levi, Jonah,Bendik,Elias.
LittleMissCandy Noah08+Spire<3 Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Noah synes jeg er nydelig det heter gutten min Ellers liker jeg godt Joakim
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 7. oktober 2009 #18 Skrevet 7. oktober 2009 Mange fine guttenavn da, her er mine forslag Mikkel Brede Vetle Sverre Johannes Vetle har dukka opp hos meg i så mange sammenhengar at eg lurar litt nå....først drømte eg om at nokon ga gutten sin navnet Vetle, så får eg greie på at det er bruka langt bak i familien til mannen min, så finner eg ut at det er bruka langt bak i familien til pappa også.....når eg lura på kva han og han hette så var det Vetle som var navnet........ Trur det er navnet hvis det kjem ein gutt her ein gong.
MammantilPatrick Skrevet 7. oktober 2009 #19 Skrevet 7. oktober 2009 Benjamin, Aksel og Patrick så klart:)
LadyLuck & Skrevet 7. oktober 2009 #21 Skrevet 7. oktober 2009 veldig glad i norrønne og gamle norske navn jeg.. Favoritten er nok Trym.. (men fikk ikke gjennomslag når det gjalt guttene mine)
3småtroll♥ Skrevet 7. oktober 2009 #23 Skrevet 7. oktober 2009 Milian Olai Det syns jeg er fine navn;) Litt anderledes enn "alle andre.."
litakine og Theodor Skrevet 7. oktober 2009 #24 Skrevet 7. oktober 2009 theodor phillip og Gregers - digger det navnet, men ingen gjennomslag for det i heimen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå