koseputa Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Har så lyst på en deilig god krem til hele kroppen, men synes det er vanskelig å finne en god en, enten lukter de vondt, for sterkt eller for lite...
thea - M har gull i gulping Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Bodyshop har jo mange gode kremer.. Ellers kan du jo gå inn på et parfymeri eller noe sånt å spørre om du kan få en prøve på en bodylotion?
Lilletrollogmamma Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Biotherm med sitrus. den er en vinner!!!! Koster litt, men viss du skal på tax free, eller kjenner noen som skal, koster den 170 kr for 500 ml. Og det er jo ikke så ille! Ellers bruker jeg heitur pottir viss jeg er tom for biotherm sin
mamarama og lille banan Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Body Shop sin body butter-serie er bra
*Molly mus* Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har bodylotion fra Dior, HydroAction corps. Den er kjempegod, annbefaler virkelig den. Du får kjøpt den på parfymeriet.
OsloMor Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Beste i verden er faktisk Biotherm den hvite flasken, har ekstra tørr hud så er den oransje fra Biotherm også veldig god og med aprikosolje:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå