Let's hear it for the boys! Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Har CB Julebrus kommet i butikkene?? Julevarer i oktober er ikke noe jeg vanligvis liker, men nå skal jeg nedover i neste uke og ville blitt så glad om jeg kunne ha tatt med noen flasker opp igjen
ana baroma Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 hehe, nei, tror ikke det... Men jeg har ikke sett etter det heller:) Du får ringe CB og høre om du kan ta med deg en kasse med det samme du er her nede, hehe.
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 Å, skuff! Kanskje de kommer innen neste uke?? Hehe.
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 noop,har ikke sett den enda!!Men det kan ikke være lenge til..
Let's hear it for the boys! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/sorlandet/1.6797336 Ifølge den artikkelen skal den være i butikkene i midten av oktober, og det er det vel til uka?? Huff, jeg er helt desperat :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå