Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 har hatt en blødning (litt mye blod i toalettet og en klump), og brun utflod i tre dager etter det..ingen smerter utover den vanlige murringen og stikkingen.. Tror dere jeg har hatt en sa/ma?? (skal på ul i morgen, men det er helt forferdelig vanskelig å vente på svar... blir helt gal. Klarer ikke bestemme meg for om det er best å tenke positivt eller å forberede meg på det verste..)
Gutt nr 2? Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Huff da..skjønner dette er vanskelig. Hadde en s.a i februar og da blødde jeg i 14 dager tilsammen før hjertet til den lille sluttet å slå. Utrolig tøff opplevelse, men alt ble snudd til glede da jeg 2 mnd senere ble gravid igjen:-) Så nå er jeg 26+6 på vei med en gutt nr 2:-) Hvor langt er du kommet? Man skal jo alltid håpe på det beste, men bør vel være forberedt på det verste i slike situasjoner som dette. Masse lykke til uansett!!
Tigerpote Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Huff da. Jeg vil ikke spekulere i om du har hatt en sa eller ikke. Jeg blødde litt og hadde ganske kraftige menssmerter i 1. tri, og legen trodde ganske sikkert at jeg hadde mistet. Men jeg hadde ikke det, og kan føde når som helst nå. Så det trenger ikke å være en sa. Lykke til, håper at alt er vel med spiren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå