Draumsyn Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Er det noen av dere som er plaget med mer utflod nå de siste ukene? Når burde man sjekke om det er lekk av forstervann? I dag har jeg vært plaget med nedpress og litt blankt utflod (en dråpe nå og da). Kan godt være at nedpress gir press på blæra slik at den lekker noen dråper, men når burde man sjekke dette? Noen med erfaring? Eller er det normalt? Jeg er nå 38 uker.
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Det lurer jeg også på... Men jeg har ikke en dråpe nå og da, her kommer det i mengder! Jeg har hørt at fostervann lukter litt spesielt, og det syns jeg ikke denne utfloden gjør, sånn egentlig.
Silje_vanilje Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Ja plaget med en god del mer nå mot slutten. Var og redd det kunne være fostervann som lakk så var på føden på fredag og lørdag. Var ikke fostervann, og var visst veldig normalt nå på slutten, men fryktelig ubehagelig å gå sånn syns jeg.
Draumsyn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2009 Sjekket du med føden med en gang, eller så du det ann litt? For min del vet jeg at hode har festet seg, så ingen fare rundt det. Det er veldig lite så usikker på om jeg burde se det ann eller sjekke det opp. Hvor mange dager har du igjen?
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Er normalt med mye utflod i svangerskapet. Viss du trur det kan være fostervann, ta på et truseinnlegg å la de på føden lukte på det..de kjenner om det er fostervann;)
Silje_vanilje Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg så det ann i ett par dager før jeg ringte føden. Mitt bind luktet dem ikke på. De tok en sånn lang q-tips lignende sak oppi ''høna'' så måtte man vente 5 min på svar om det var fostervann eller ikke. Nesten om en graviditets test, tok innvendig UL og. Utfloden lukter ingenting og er helt tynntflytende akkurat som vann. Men om du er i tvil burde du jo ringe å sjekke uansett, dumt å gå og tenke på. Har 7 dager igjen nå forresten
Draumsyn Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 Takk for info, det er nok mye uvant som skjer med kroppen disse dagene før fødsel. Ikke vært noe mer på en stund nå, så ser det ann litt. Kommer det tilbake ringer jeg bare føden/jordmor for å høre. Regner med at lekkende fostervann ikke stopper opp. Lykke til!
Silje_vanilje Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Ja mye rart med denne kroppen mot slutten merker jeg og He he. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå