Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Våknet i dag av at jeg trodde vannet gikk, men det var så slimete( sorry detaljer) at jeg ble litt usikker. Det kom såpass at det ble vått i sengen, men det var det. Kommet mere slim utover dagen, med litt blod, så da var det vel den berømte slimproppen! Er en dag unna termin, så håper det betyr at det snart skjer noe. De fleste føder 1-7 dager etter den har gått sa de på føden, men det kan jo gå lenger også. Har et håp om at det skjer snart, siden jeg er på termin;-) Jippiiii :-) Har de to siste dagene også hatt mer eller mindre regelmessige kynnere, men de er ikke vonde nok enda. Vente vente.... Gleder meg så til å se gutten:-)
emilpågang? Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Hei sunshine. Samme skjedde med meg idag. Jeg trodde egentlig den gikk for lenge siden, men da var det nok feil. Ingen tvil om at det må være slimproppen her. Mye slim, trodde også kanskje vannet var gått. Kommet mer utover dagen her også. Har kynnere, som jeg har hatt hele tiden, men ikke hatt flere rier som jeg hadde i natt. Håper ikke det går 7 dager!!
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 heldig-griser vil også ha et tegn på at det nærmer seg.
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jaaaaa:-))))) Håper det sanrt er i gang. Godt med alle tegn, føler at det skjer noe i alle fall!! Det høres veldig likt ut! Det er nok proppen som har gått hos oss;-) Bare å vente på at ting tar seg opp. Skal til jordmor i morgen, håper hun sjekker om jeg er moden og har evnt åpning av noe slag. Spennende dager det her:-) Proppen er i alle fall ute, så her er kysten klar...ler.
emilpågang? Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg også skal til jordmor iorgen, blir vel evt strippet da om det ikke har skjedd noe før? Lurer på hvor lang tid det tar fra eb blir strippet?? Lykke til til deg også, hold meg oppdatert da!!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2009 Vi krysser fingrer;-) Hold meg oppdatert på hva jordmor gjør med deg i morgen, er litt spent på om hun stripper eller noe. Jeg skal ikke dit før kl tre i morgen, håper jeg er på føden før det jeg!!!! Lykke til:-)
onehitwonder - Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 kom hjem etter 3 døgn på sykehuset idag pga for høyt bt. 11 dager til termin, var i morges helt moden med 3 cm åpning. -Når jeg kom hjem gikk "proppen". Virkelig ikke noe tvil når den går nei! Ekkelt men det er jo et tegn på at ting går i riktig retning da. Min mor fødte samme døgn som slimproppen gikk så håper dette går i arv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå