Gå til innhold

hvor lang tid tar det å bli strippet av jordmor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2-3 minutter ca?

Skrevet

HATER underlivsundersøkelser osv, men tror jeg heller vil bli strippet enn å gå gravid i 2 uker til...ååå..gruer meg!!!

Skrevet

Det tar den tiden det tar å sjekke åpning, pluss at hun tøyer litt. Jeg kjente ingenting. Kun at hun var "der nede". Jeg syntes ikke at det var vondt i det hele tatt som sagt.

Jeg hater også alt som har med der nede å gjøre, og er svært glad jeg hadde lite roting "hjemme hos rufsetufsa". Kun at de sjekket åpning etter innleggelse kanskje en gang annenhver time. Endte med haste ks jeg da, så slapp den mest intime biten også :)

Lykke til. Uansett er du snart mamma :)

Skrevet

lite minutt....

Det gjør grisevondt!

Skrevet

forresten, jeg syns ikke det var vondt i det hele tatt :)

Skrevet

Skulle til å si 3 sekunder jeg, men ser de andre har svart noe helt annet.

Kan ha noe med at da jeg ble strippet skulle hun bare sjekke åpning.

Etterpå sa hun i forbifarten "ja ogs så strippet jeg deg samtidig....."

Jeg hadde ikke merket noe til dette. Verken strippingen eller sjekkingen av åpning gjorde noe som helst vondt.

Skrevet

Snodig at det ikke har gjort vondt på dere, men jeg gjorde det på gyn og fødestua... De tok i skikkelig. Min samboer gikk nesten i gulvet da han så hva de gjorde!

Men smerten gikk fort over, da det er en rask prosess!

Skrevet

Hos meg ble det gjort av jm på fødestua etter igangsetting og var fullstendig umoden.

At det ikke gjorde vondt hos meg kan henge bittelite sammen med at GU ikke gjør meg noe og jeg slapper alltid helt av.

Skrevet

Jeg sitter med en klump i halsen her nå, hva er stripp for noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...