gutt+jente+knøtt Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Litt syt og klag fra min side, men trenger å få det ut... Er så utrolig sliten om dagen.... Har følelsen av ¨aldri få nok søvn...vondt i hodet og slapp. Prøver å jobbe med masteroppgave men har problemer med å sitte rolig foran pcen og skrive tilogmed... I dag har det bare endt opp med at jeg har måttet legge meg på sofaen for å hvile og gråte en skvett;) Skal sies at jeg har fått målt litt lav Hb, jobber, studerer og har en aktiv 2,5 åring.... Er kanskje ikke så rart... Er det flere som har det sånn?
LS81 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Vet ikke om du tar opp studielån, men dersom du gjør det, husk at du kan sykemeldes til lånekassen slik at du slipper å tape økonomisk på å bli forsinka med masteroppgaven... På tide å ta litt mer vare på seg selv kanskje? Hilsen en som også har vært rammet av "flink pike syndromet"... og har måtte lære på den harde måten...
gutt+jente+knøtt Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 Du har nok et godt poeng, er på tide å ta vare på seg selv nå. Prøver å fortelle meg selv at det kommer en barseltid også... ikke dumt med litt overskudd for å si det slik:-) Er nok rammet av "flink-pike syndromet" ja, dette har jeg jo brent meg på før så jeg burde vite bedre.. Vet du om man kan følge noe av undervisningen selv om man er sykemeldt 100% fra studiet?
LS81 Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Hei igjen, så detaljert vet jeg ikke om jeg klarer å svare... jeg var 40 % sykemeldt når jeg skrev min master, men vi hadde ikke undervisning det semesteret, så det betydde bare at jeg ble ferdig noen måneder etter uten at jeg ble straffa økonomisk for det. Lånekassen har vel et telefonnummer, eller sider på nett med informasjon.. ring og snakk med dem om regelverket... Lykke til - vi trenger krefter til fødsel og barseltid også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå