Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Hva er egentlig sjansen for å bli gravid på p pillen? Jeg går på marvelon. Og hva om man "glemmer" å ta den et par dager?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Sjansen for å bli gravid er veldig liten, når du bruker Marvelon. Men hvis du glemmer å ta de et par dager er saken en helt annen. Been there, don that ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Skjønner. Har skjedd nå et par ganger at jeg har glemt to dager og så begynt igjen. er det stor risiko da? Kjæresten min vil absolutt ikke ha barn da..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 La meg si det slik, jeg har blitt gravid to ganger i mitt liv....begge gangene fordi jeg glemte ett par p-piller Jeg kommer aldri til å bruke p-piller igjen fordi sjansen for å bli gravid hvis man glemmer et par piller er godt tilstede, jeg bruker nå hormonspiral i stedet. Så, P-piller er KUN så sikre som uttalt i pakningsvedlegget når du husker å ta de HVER dag....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Skjønner. Så om man glemmer de 2 dager, er på en måte prevensjonen ødelagt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå