mammatil3 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har noen avent flasker som de ikke anbefalte og bruke pga den giftene. Har kun brukt de ekstra, men fikk høre at de kunne sendes inn? Noen som har gjort det? Skulle visst få nye.
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Ja,jeg har 8 avent flasker og skal sende de inn til midelfart så får jeg nye i retur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå