kaffeplante Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Tihi måtte bare si det:) Hvordan går det med dere som tar sprøyter for tiden da?Kjenner ingenting jeg og er litt bekymra for at det ikke skjer noe ....har kun 1 dag igjen til med Puregon før UL på fredag...så får se da???Det er innvendlig UL man tar ja?? Ha en topp dag alle sammen!!!
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med dagen :) Lykke til
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Grattis med dagen :-) Det er innvendig UL de tar ja. Jeg skal på UL i morgen og er veldig spent. Jeg kjenner det veldig godt nå, må sette meg forsiktig ellers får jeg et veldig støt og blir øm lenge i eggstokkene :-p
håpefull *er mamma* Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med dagen!! Jeg gikk på Menopur. Kjente minimalt jeg også. Jeg hadde tot 6 eggposer, og alle var ikke like godt utviklet. Måtte ta sprøyter noen flere dager, noe som ikke er så uvanlig. Har hørt her inne at det ikke trenger å være noen sammenheng mellom hvor mye man kjenner og hvor mange og store eggposer man har. Jeg ble fortalt i Porsgrunn at det kan ofte være slik at færre egg gir bedre eggkvalitet ;-)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med dagen ) Jeg skal ta 2 sprøyter til. |
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Greide å tulle til det innlegget.. Uansett skulle jeg skrive at jeg har 2 sprøyter igjen.. En i dag og en i morra før UL på fredag. Og jeg kjenner litt, men ikke veldig mye.. men det murrer litt hele dagen.. Har skjønt det slik at det ikke betyr noe hva man kjenner eller ikke.. Så du er nok bare heldig som slipper murringene.. ;o)
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Grattulerer med dagen=) Eg trodde og at siden eg ikkje merka noe at kansje ikkje alt gjikk som det skulle,men alt gjikk helt etter boka så ikke tenk på det.Eg skal og på uktralyd på fredag,blir spennende.Vi skal ha første frys forsøk i neste uke=)Lykke til!!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Grattis! Måtte du få en fin eggpresang.... Ul fredag....to kanskje tre dager til med sprøyter... Lykke til!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med dagen, kaffeplante! Og masse lykke til med forsøket...ja, det er vaginal ultralyd.(innvendig).
kaffeplante Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. oktober 2009 Hjærtlig takk for alle gratulasjonene jenter. Hadde en topp dag og fikk alt jeg ønska meg bortsett fra ett...og det satser jeg på kommer innen jul:) Da har jeg nettopp tatt min siste sprøyte...tar på morgenen jeg...ser alle tar på kvelden...håper ikke jeg gjør det feil da....ville liksom ikke gå hele dagen å gruve meg jeg...ville bli ferdig med det. Gruvgleder meg til UL i morgen kl.11.
stasimor0603 Skrevet 8. oktober 2009 #13 Skrevet 8. oktober 2009 hei hei og gratulerer med bursdagen i går:-) da vi gjorde ifv måtte vi ta UL i 14 dager annenhver dag unntatt helgene, ble mye kjøring pga vi bor i fredrikstad, men det var verdt det HURRA klarer ikke å tro på det ennå men det er sant venter gutten min i desember og vil ønske dere alle Lykke Til og ikke gi opp
stasimor0603 Skrevet 8. oktober 2009 #14 Skrevet 8. oktober 2009 forresten etter de 14 dager kjente jeg meg veldig svulmet i eggestokket ( har bare en som fungerer) ble nesten overstimulert, hadde 32 eggeposer og bare 7 var meg egg i. Men mulig at jeg hadde vondt pga så mange egg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå