1881 Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=574665 Men om det er bra eller ikke kan jo diskuteres. Hadde det vært mitt barn hadde jeg muligens vært bekymret for utviklingen videre!
Espoir Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Huff, ja dette var litt vel ekstremt. Tror ikke dette er bra, ihvertfall ikke psykisk, og sikkert ikke fysisk heller. Han faren kan jo ikke være helt normal.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 En liten barnekropp skal ikke se slik ut! Får helt vondt jeg. Tipper han ikke har mye tid til å leke som barn skal og bør.
fjollefrua Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 kvalmt... dett skader barnet i årene som kommer. Dette går helt klart utover beinbyggingen hans, og jeg tipper han kommer til å slite med masse leddproblemer om noen år. De næringsstoffene kroppen bruker på å bygge benceller etc forbrennes heller bort siden han trener så mye... Dermed klarer ikke kroppen å bygge opp skjelettet slik det skal, og når han begynner å legge på seg så vil han mest sannsynlig få vondt i hele kroppen. Og jeg tipper han ikke kommer til å bli så veldig stor/lang... Dette er mer kvalmt enn disse som kler opp jentene sine med sminke og princesse kjoler for konkurranser... La barn være barn sier jeg bare...
It's all about me Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Huff, stakkar gutt. Kan umulig være bra for en kropp i vekst og utvikling. en ting er å være aktiv, men dette er litt vel ekstremt og over alle grenser for en på den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå