Gå til innhold

Hørte hjertelyd - ny pers for legen!! :)


semalilla

Anbefalte innlegg

Var på min første kontroll igår, og jeg overtalte legen til å sjekke om han kunne høre hjertet.. Han var veldig skeptisk, siden det tidligste han hadde hørt det før, var i uke 15. Jeg loooovte å ikke bli redd hvis han ikke fant den, så OK. Og jammen, der var den! Det var så nydelig, jeg ble så lettet. Har vært på to tidlige UL-er, men frykten for å miste sniker seg alltid litt innpå..

Så ny personlig rekord for legen, 12+4!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i uke 13+2, og legen ville ikke høre etter hjertelyden.. men tror det er like så greit.. ville blitt mer nervøs enn det jeg er om vi ikke hadde hørt noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg var hos legen i uke 10 og hørte hjertelyden med en gang.. ca.160 herlige slag i minuttet!! :-) Og når jeg kom til jordmor i uke 12 synes hun det var veldig tidlig å høre hjertelyden (i uke), og vi prøvde igjen (i uke 12) og fant den med en gang da også... Så nå har jeg begynt å tenke på om jeg kanskje er lenger enn jeg tror?? Hm..blir spennende på ultralyd i november.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, det å høre hjertelyden er helt fantastisk flott.

Jeg fikk høre den i uke 11+5. Han letet ikke lenge, og den var sterk og god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 14+3 i dag og skal høre hjertelyden til onsdag.. da er jeg 15uker akkurat! gleder meg veeeeldig!:) hvis ikke den høres har legen lovet tidlig UL så jeg får se nurket mitt i steden:) <3 gleder meg veldig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...