Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Vet noen om gode butikker i Oslo området som selger begge str av ticket 2 heaven dunposer? Mange takk!
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Tror Trollungene i Karenslyst alle på Skøyen har. (Har kjøpt min der for 3 år siden)
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Kan den anbefales? Leter etter en vogn pose som ikke er for stor og som er god og varm til turer ut nå om vinteren, ikke spesielt som sove pose. Også ikke for dyr. Lang må den være også.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har vært superfornøyd med min. Vesla var alltid varm og god i den. Genialt med glidelås slik at det var lett å åpne når jeg gikk inn et sted, om hun ble for varm osv. Det eneste jeg angrer på er at jeg kjøpte den korte versonen. Det var kjekt at den ikke tok så stor plass i bagvognen, men jeg mått ebytte da hun var 2 år.
Gjest Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Mange takk, var innom i dag og de har posene. De ser fine ut. :-)
Ksenia & Anjem Skrevet 8. oktober 2009 #6 Skrevet 8. oktober 2009 Kjøpte Odenwalder dunposene våres på Bbayshop. de er på tilbud der nå til 1400,- elsker de posene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå