Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Sluttet å amme 13 september og sprengen ble borte 5 dager etterpå...og trodde melken var vekke jeg..de er jo bare skinn igjen her:P men neida..klemte litt bare for å se her om dagen og der kom d noe blankt..råmelk enda...eller? hva i alle dager:S Noen som kjenner seg igjen her som kan fortelle meg hva d er og når d forsvinner?skal da ikke være mulig at melken er der enda på en måte?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg sluttet å amme for snart 2 mnd siden og jeg kan fremdeles klemme ut et par dråper melk.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg sluttet å amme for 5 måneder siden, og får fremdeles ut en dråpe eller to med råmelk eller hva det nå er....
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Gled dere! Slutta å amme for litt over to pr siden, og melken ble først borte når jeg ble gravid igjen i mai;)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 For to ÅR siden... Og jeg ble gravid igjen i mai i år... Sånn går det når man skal skrive med en hånd.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 herremoses...men jeg skal ikke bli gravid om to år...melken må da bli helt borte fordet:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå