♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, da fikk jeg vite blorprøvesvaret og jeg skal prøve å juble selv om jeg ikke er over de første 3 månedene! Blodprøven når jeg var 4+0 var på 40, 4+3 var på 78 og 5+0 var på 438. Lave tall, men det spilte visst ingen rolle så lenge doblingen var så "fin"... Andre med så lave tall? Jeg får trøste meg med at VELDIG høye tall kan bl.a. tyde på Downs...
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Flott! Så hyggelig og godt for deg! Ro deg ned nå da og prøv om du kan kose deg og slappe av! Hurra! Høye tall for Downs? Hmm....interessant. Hvor har du lest dette? Hadde ekstremt høye tall på nr. en, men det barnet er friskt og fint!
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 GRATULERER!!! veldig kjekt å høre! Nyt det, og slapp godt av
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Grattis :-) Det er sant som de sier at så lenge det er fin stigning så spiller det ingen rolle hva verdien er på.
håpefull *er mamma* Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jaaaaaaaaaa!!!!! Så flott. Jeg er ikke inne i disse blodprøveverdiene enda, men det høres jo bra ut ;-)
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2009 Hei! Selvfølgelig betyr høye tall vanligvis ingenting annet enn et normalt enlignesvangerskap eller tvillinger/flerlinger, men inne på en side her inne på BIM har jordmor Siri skrevet at høy hcg også kan bety at det blir jente og i noen tilfeller et barn med kromosomavvik. Jeg er litt lettet og skal holde meg unna trening noen uker fremover :-)! Nå skal jeg prøve å glede meg til UL mandag 19.10 (uke 7). Da håper jeg alt ser bra ut. Lykket til alle dere andre IVF prøvere!
snuppis74. 3.IVFuke51 ♥ ♥ Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Ønsker deg masse lykke til, og gir deg en gratulasjonsklem!!!;)l;) Lave tall spiller vel ingen rolle så lenge de dobler seg!!Håper det går bra med deg:)
Sarah70-har 2 gull Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Hurraaaa, så utrolig kult! Kos deg i svangerskapet! Klem fra
♥ gammel [p]røver ♥ venter 2! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2009 Tusen, tusen takk for alle lykkeønskninger! Dere er alle bare så søte, hyggelige og oppmuntrende og det har hjulpet meg masse gjennom de siste 5-6 dagene! Håper dere alle snart får en (eller 2) spire® som klorer seg fast i 9 måneder! Lykke til!!!! Stor klem fra en gravid
Coma Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Så godt å høre gammel (p)røver! Dette høres lovende ut:-) Håper du klarer å slappe av litt framover og nyte tilværelsen som nygravid:-) Lykke til videre! Klem fra
Lie79*har blitt mamma* Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Godt å høre at alt ser bra ut:o) Krysser fingrene for at dette går bra og ønsker deg lykke til videre med svangerskapetXXXXX
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer - det var godt å høre! Legger ved en link som kan være interessant i forhold til utviklingen på hcg-verdier. Der viser både medianen - men også laveste og høyeste målte verdi på ulike dager. Og det er mange som har ligget under deg gammel (p)røver så dette går bra http://www.betabase.info/showDoubling.php?type=Single Lykke til videre!!!
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 7. oktober 2009 #16 Skrevet 7. oktober 2009 Sorry - denne linken er bedre å følge - men dere hadde kanskje funnet den uansett da http://www.betabase.info/showBasicChart.php?type=Single&start_age=18&end_age=50
Gjest Moave Skrevet 8. oktober 2009 #17 Skrevet 8. oktober 2009 Lav hcg er ofte tegn på at du venter en gutt, så det blir spennende å se! Gratulerer uansett! Selv hadde jeg sykt høy hcg, målte tre ganger pga blødninger og verdien lå utenfor alle normaler. Så etter at det ble konstatert at det kun var en, bekymret jeg meg veldig for downs og andre ting det skrives om på nettet (selv om jeg ville vært glad også for et barn med downs - men følte at det ville bydd på noen ekstra utfordringer). Resultatet er uansett ei veldig flott jente! Lykke til!
stasimor0603 Skrevet 8. oktober 2009 #18 Skrevet 8. oktober 2009 gratulerer masse masse:-) kos deg og prøv tenke bare positiv da tiltrekker vi bare positive ting. Da jeg tok blodprøve og det var 4+1 var hcg på 244, og venter en gutt i desember og alt ser bra ut med han:-) Lykke til
muffin25 Skrevet 8. oktober 2009 #19 Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer så masse!!!!!! det var veldig koslig!
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 8. oktober 2009 #20 Skrevet 8. oktober 2009 Ville bare si til deg, ♥ gammel [p]røver ♥, at det er utrolig morsomt og inspirerende å lese at du er gravid nå, endelig!!! Håper alt går bare bra med deg og den lille fremover! :-) Hvordan klarer dere å få til hjerter på nicket, forresten? Det er så søtt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå