nanna76 mor til tre Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 .jeg får tilbud snart om å ta den, da jeg jobber i helsevesenet.jeg er veldig i tvil noen med for og mot at man skal ta den.Tenker på at den ikke har hvert utprøvet i mange år enda,hva kan skje om 5-10 år.Og tenker på om mine barn skal ta den også dette synes jeg er vanskelig valg..
Minnie Mom Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har fått tilbud om å ta den på jobben. Jobber ikke i helsevesenet. Jeg velger å ikke ta den, synes den er testet over for kort periode.
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Vi får nok ikke tilbud, men ville ikke tatt den uansett. Skeptisk til vaksiner som blir "kastet" ut på markedet uten særlig grundig testing. Vi snakket med helsesøster her om det, og hun sa at hun selv kommer ikke til å ta den, og selv om hun ikke ville si noe fra eller til så kom hun i alle fall ikke til å se negativt på at vi velger å unngå vaksinen. Jeg velger å tenke som så at folk dør jo av vanlig influensa også, men jeg ville aldri kommet på å vaksinere meg og ungene mot det heller så lenge vi ellers er friske og greit rustet til å møte noen uker i senga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå