Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Her går det ikke bra med maten for tiden. Noe må gjøres. Og jeg tror måten å gjøre det på er å lage ukemeny på middagene, og kjøpe hjem mat en gang i uka. Så det er målet mitt og finne en dag og handle på, og kjøpe hjem masse grønnsaker og frukt. Jeg gikk for noen år siden på ett par grete rode kurs. Har lyst og starte på ett igjen, for det hjalp. Og skulle nok vært over på slik kost og levemåte. For der spiser en sunn norsk god mat, vanlig mat, blir mer enn mett, og mister kg likevel. Klarer ikke helt komme i gang alene.. Hvordan går det med dere? Trimmingen her går en del bedre!
Lene~mor til tre Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Joda jeg henger med, det går greit hittil Det går jo litt opp og ned, men sånn er det jo.. Å lage uke meny og handle inn etter det er nok smart
Kulå Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Har egentlig detti helt av lasset : ( Men har planer om å starte på an igjen ganske så snart... Men hvordan det skal gå til, må bare gudene vite...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Uke meny, er noe jeg også går å tenker på... hadde det en periode i fjord, og likte det jempegodt, bare det å slippe å tenke på hva vi skal ha til middag, er jo en lettelse....) Trimmingen denne uka går helt greit, det gjør også mat inntaket:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå