Gå til innhold

Hvordan regne termin når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde min (egentlige) mens 27 august, men så fikk jeg en ny 9 september. Like langvarig som den jeg hadde 27 august (ca 6 dager). Skal jeg regne ut terminen min fra 27 august eller 9 september da?! Litt forvirra her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jammen tett. Jeg hadde regnet ut fra siste mens og heller blitt positivt overrasket på ultralyd om jeg var litt lenger på vei enn hva jeg hadde først gått ut i fra. Kjipt å bli satt så mye tilbake, særlig når man går og teller ned og gleder seg :) 9.september there is! Da får du termin 18.juni 2010.

Lykke til og gratulerer med spire :)

Skrevet

skiftet nick, MEN

Juni er en flott måned å få barn i :) Jeg har en liten gutt på 3 år som er født i juni. Virkelig fin tid å gå gravid på. Men om man tipper over til termin slutten av juli, august hadde jeg ikke orket, hehe som regel varmt å gå høygravid :)

Men babyen er like fin uansett når den blir født :) (men vi liker at de holder seg inne til det er trygt å komme ut...) :)

Skrevet

Hehe...Ja, d gjør vi. Jeg har to vinterbarn fra før. En i januar og en i februar, så det blir nytt for meg å gå høygravid når det er varmt ute:)

Skrevet

hehe dette er nytt for meg også, kom plutselig på at jeg ikke hadde babyklær til en baby som skal fødes i slutten av desember/januar.. :) Så nå må jeg nok handle litt likevel, enda vi får en gutt til. hehe :) Noen tips til hva som er smart å handle inn som man ikke har til sommerbarn? :) Kanskje vi bare skal sende en sekk og bytte.. hehe :)

Skrevet

Mine har igrunnen alltid hatt gode langermede boddyer, strømpebokser, gode sokker/ludder, god vinterdress og lue. Så har jeg hatt god bruk for voksiposen min:) Den er helt toppers om vinteren. Ellers har vi noen strikkeflinke bestemødre og oldemødre:) Men nå bor ikke jeg der det er så veldig kalde vintere, men ull er jo alltid godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...