Gå til innhold

Clearblue test med tynn strek...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt en test eller flere tester faktisk.. de første var bare nesten som en skygge på og den siste jeg tok var den enn tynn blå strek på.

Men det skal jo egentlig være en like stor strek som minus streken.

Jeg lurer så fælt på om hva dere tror om dette? Jeg vet ikke hva jeg skal tro, dette er jo ikke planlagt men likevel så tror jeg at jeg vil bli skuffet om det nå viser seg at jeg ikke er gravid.

Noen som har noen meninger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veninna mi tok en test med en tynn tynn strek, tok igjen to dager etter, og var fortsatt gravid :)

Du er nok det :) grattis :)

Skrevet

som de bruker å si en strek er en strek. Det er fordi testente (iteorien) bare skal reagere på HCG høyere enn 20. normalt er hcg langt under det og det vil derfor bare slå ut hvis hcg nivåene dine er forhøyet altså gravid. :) Gratulerer :)

Skrevet

kanskje jeg bare skal holde meg i flere timer nå og ta en test i 10tiden i kveld? så kan jeg jo se om det kommer opp en make strek da regner jeg vel med den er positiv og hvis det kommer opp bare minus at jeg ikker er det likevel.

Vet bare ikke hva jeg skal tro og jeg er ikke en med mye tolmodighet heller :-)

Skrevet

Jeg fikk opp en tynn blå strek engang og den var negativ.. Men er ikke sikkert det gjelder deg :-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...