las chicas Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 forslag til fine jentenavn som passer til Johanne... uten bindestrek. vil ha et som ikke er så vanlig. tenkt litt på adele johanne.... andre forslag????
Mom2Two Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Klara Johanne Ada Johanne De jeg kom på Johanne er kjempefint, synes det står seg fint alene også.
Vipsenmamma Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Inger Johanne - kjempefint Tuva Johanne Karen Johanne Disa Johanne Adele Johanne var greit nok, men litt langt.
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Adele Johanne var fint det da:=) Mine forslag er Emma Johanne Thea Johanne Leah Johanne Nina Johanne
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Ada Johanne synes jeg var kjempefint! Det hadde kjeg helt klart gått for!
Sabii2 Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Hva med: Eira Ingunn Katarine Isa Emmelin Tiril Christel Sabine Helle Inga Siril Sunniva Gretha Tilje
Snuppa + Spire Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Ada Johanne klang veldig bra:) Hadde tatt det jeg også! Adele Johanne ble litt tungt... Da blir det sikkert til at bare det første blir brukt til vanlig. Jeg synes personlig at når man har to fornavn, så er det kjekt at begge blir brukt.
Tante Blås Squaw Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Embla Johanne Silje Johanne Gine Johanne Oda Johanne Ylva Johanne Pia Johanne Ea Johanne Emma Johanne Eivor Johanne Era Johanne Ingrid Johanne Synne Johanne Vilde Johanne
Fruen+jente okt.10 Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg syns Ada Johanne klang nydelig.. Og det er jo ikke så skjeldent.. Likte det veldig godt:) Personlig venter jeg på ei Anna Oline, og en Olav Samuel:) (gubbelure veit ikke om detta, og vi er ikke gravide:p) Jeg kommer nok til å bare bruke første navnet uansett.
Mille** Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Johanne er flottest alene. ;o) Eller hva med Alma Johanne?
ツ Skrevet 7. oktober 2009 #13 Skrevet 7. oktober 2009 Ønsker ikke å komme med dette forslaget egentlig men..:0) datteren min heter Lea Johanne (hun er oppkalt etter mormor som heter Inger Johanne, og farmor som heter Turid Johanne, og oldemor som het Johanne )
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 7. oktober 2009 #14 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg synes Johanne er finest alene.. (Synes nok at de fleste navn er finest alene..) Men Ada Johanne er det som passer best av det som er foreslått, synes jeg...
Himmel og hav Skrevet 7. oktober 2009 #15 Skrevet 7. oktober 2009 Luna Johanne Åsta Johanne Eirill Johanne Kristi Johanne Alva Johanne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå