Gå til innhold

Da damene dro, Røyrvik vs Husøy.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av de to synes dere har vært morsomst/mest interessant?

Husøy for meg, uten tvil.

Synes den de sender nå, fra Røyrvik, er ganske kjedelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns og Husøy var best.. Var så mange koselige folk der, og han der Sander må jo være en av de skjønneste ungene jeg har sett.. :)'

Røyrvik var kjedelig. :s De eneste gøye folkene der var han gamle samen, Jåmå.. Syns han var så søt.. :P Og han der andre reinmannen som ikke likte seg i barnehagen. :) Han ica mannen skjemmes jeg over.. :s Synd å si det, men han var drittkjedelig å se på, og flaut! Han virker som om han er 13, ikke 40 eller hva han er..

Skrevet

Blir vel ofte slik at serie nr 2 ikke blir like bra. Synes også Husøy var best og den fra Røyrvik var veldig kjedelig, virker ikke som de har planlagt dette at damene skulle reise så mye. På Husøy så synes jeg i alle fall mannfolka hadde store planer når de fiksa Husøy skilt og malte hele den muren. Mannfolka på Røyrvik skal jo bare synge en sang!

Han som er 40 år og jobber på Ica virker som han nettopp et kommet i puberteten, sorry altså, men glad han ikke er min mann!

Skrevet

Kan ikke sammenlignes i det hele tatt, Husøygjengen står laaaangt over folka fra Røyrvik ... Kjedelig, kjedelig, kjedelig ... Og hadde min mann vært som han Ica-fyren, så hadde han vært singel for å si det sånn! Huff, for en kladdete fyr. Denne utgaven av "Da damene dro" mangler de store personlighetene som vi så på Husøy.

Skrevet

Husøymannfolka går de andre en høy gang- I fjor var det gøy - i år er det mest flaut. Han Ica-gubben er så patetisk at jeg får lyst å kaldkvele han. Når jeg ser på serien er jeg sååååååå glad jeg er singel!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...