Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Var på kontroll i dag. Mormunn har begynt å flate seg ut, livmortappen er myk, og jeg har 1 cm åpning. Jm kunne ta på hodet til babyen. I morgen flyr jeg og "storesøster" sørover, og gubben kommer etter neste fredag. Nå er vi klar for en liten bebis. Vi gleder oss stort. 23 dager igjen til termin... :-D
AngryBird Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hmmm, ba du om å bli sjekket for modning eller bare gjorde jordmora det?
Juuuunibaby <3 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Du ble vell sjekket siden du sal ut å fly så sent i svangerskapet....?
Mammaen&Emil Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 er så KLAR eg og! Syv dager igjen no! Kom igjen!! )) Eg har blitt sjekka en gang og då sjekke jm om det va åpning (nåke det ikke va), dette va igår...
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 Hun spurte om jeg ville bli sjekket. Det er vanlig at de gjør det mot slutten av svangerskapet her, fordi vi har 2 timer til sykehuset. Og jeg ønsket også at hun skulle gjøre det, i og med at jeg skal ut og fly i morgen. Har hatt mye kynnere og litt maserier, så det er greit å forsikre seg om at det ikke setter igang på flyet. Må også ha en attest for å få fly mellom 4-2 uker før termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå