Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Det har blitt påvist svineinfl hos et barn min bhg, fikk beskjed av legen at siden eg ikkje hadde hatt direkte kontakt med dette barnet så var d ikkje noe fare.. Men eg er likevel veldig bekymra.. Det går masse sjukdom i bhg for tida, og d e ikkje mange som blir testa. Hva gjør dere andre??
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 har dette barnet blitt testet,da? Og er det deg selv eller barnet ditt du er bekymret for? God hygiene kommer en langt med, du må nok gå på jobbe som før..Ha heller lav terskel på å sende hjem "grønnsnørrungene" og de som hoster til de brekker seg. det har nok alle foreldrene forståelse for..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 I vår bhg har alle foreldre og ansatte fått beskjed om å holde barnet eller seg selv hjemme i 7 dager. Det er ved influensasymptomer, sterk forkjølelse o.l. dette er fordi ikke alle blir testet, men i tilfelle det er svineinfluensa. Den smitter i 7 dager, derfor 7 dager hjemme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå