frk.velandre Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 noen som har hørt noen om denne metoden,eller har gjort det selv? fornøyd? å hav koster det? http://xo-klinikken.twm.no/xo-metoden/
It's all about me Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Si ifra hvis du finner noe mer info da, så jo greit ut dette. Men skulle ønske de haddes skrevet noen priseksempler også.
Berta_78 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg ringte og snakket med dem for en tid siden. Det er ganske dyrt - ca 14000 for en vanlig behandling (dyrere jo mer man fyller). Så må man etterfylle ca annen hvert år 10-12 000. Dette fordi de bruker et materiale som er nedbrytbart i kroppen (altså "sunnere" enn eks silikon) Så da jeg spurte om det virkelig kostet 6000 kr i året å vedlikeholde xo-pupper, sa han at det muligens stemte sånn ca. Jeg ble også litt usikker på hele opplegget fordi jeg spurte hvor lang tid det burde gå etter at man er ferdig å amme før man gjør det, og da svarte han at det kunne kanskje være litt vondt hvis man fremdeles hadde mye melk, en slags dobbelt melkesprengfølelse. Jeg synes likssom at han burde sagt noe om at brystene vil gå seg til litt,, at man bør vente noen måneder etc (sånn rent moralsk...)
It's all about me Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Så dyrt ja, da er det utelukket. Greit at det må etterfylles fordi det er nedbrytbart, men ikke etter så kort tid.
frk.velandre Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 har sendt mail til dem. skal dele infoen med dere når jeg får den. takk til deg som kom med litt info, er det så dyrt er det uaktuelt... bra timesbetalinga da....
me_87 Skrevet 24. oktober 2009 #6 Skrevet 24. oktober 2009 En vennine av meg brukte brava maskin fra Usa og gikk opp hele 2 cup størrelser! Å resultatet er ikke noe som går vekk etter vært men varig. Den får du til ca 5000-5550kr på steder som zett.no eller finn.no. eller du kan bestille den ny for ca 9000kr på hjemmesiden deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå