Gå til innhold

Noen fra vestfold her med termin i slutten av mai som har lyst til å bli kjent?


2010<32011<3 ??

Anbefalte innlegg

Selv er jeg 23 år og alenegravid/alenemamma med termin 26.mai.

Hadde vært utrolig hyggelig å blitt kjent med andre gravide/alenegravide.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fra indre vestfold.. Hvor lenge har du bodd i byen?

Hvordan er formen din så langt da? Selv har jeg ikke merket så mye plager enda ( bank i bordet), men jeg sliter litt med kvalme om nettene så jeg sover ikke så mye. Også har jeg ikke så god matlyst. Jobber du? Jeg jobber kun 50% nå, men håper at jeg kommer tilbake i full jobb før jeg blir helt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bodd her siden juni.. Formen min har vært relativt dårlig- MYE kvalme og oppkast. Tror det begynner å roe seg litt nå, heldigvis, men er sykmeldt i 100%, har vært det siden slutten av september. Håper jeg snart kan begynne i jobb igjen, 50% kanskje. Indre vestfold- hmmm, er det langt fra Sandefjord? (Jeg er fra en helt annen kant av landet, beklager dårlige geografi-kunnskaper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg bor ca 20 min fra sandefjord, så det er ikke langt unna.

Ja får håpe formen din blir bedre, er gla jeg ikke har slitt så veldig med kvalmen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gi deg en lyd om jeg begynner å komme meg, så kanskje vi kan ta oss en kafe-tur eller noe, hadde vært godt å få snakka med noen i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det hadde vært kjempe hyggelig :)

Vi kan jo prate litt her om du skulle kjede deg en dag. Jeg har fri fra jobben denne uka, så kommer nok til å sitte en del på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hei jeg er 21 og venter nr 2 med termin 28 mai og er fra larvik. hadde vært hyggelig å blitt kjent med andre gravide i nærheten=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...