Gå til innhold

Har dere alt klart til knøttet kommer nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok veldig avslappet til dette her, og sikker på at jeg kommer til å gå over termin. Så her i heimen er nok ikke alt klart. Har igjen to uker til termin idag.

Har vell så og si det meste i hus, men det ligger litt her og litt der. Så tror at til helga skal soverommet fikses, flytte ting litt rundt slik at jeg får plass til sprinkelsenga og ammestolen ( en gammel, men super god stol - som jeg skal sitte i når jeg ammer om natta - klarer nemlig ikke sitte i senga eller ligge å amme). Gjøre det koselig inne på rommet.

Så får jeg vell ta ting som det kommer. Men har en oppegående mann som kan sette ting sammen, hvis knøttet skulle komme lit før enn jeg tror.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tre uker igjen te terminen nå og det aller meste og viktigste er i hus.

Ble ferdig med oppussing av soverommet i helga og det som ska bli barnerom mangler bare en skjøteledning:P

Trenger et par ammebher, ammeinnlegg og sånn, men har nok tid te å skaffe det:)

Nå gjelder det bare å få tiden te å gå uten å kjede seg ihjel alene hjemme med permisjon. Kose meg som hjemmeværende husmor, haha!

Skrevet

Her har alt vært klart i snart 2 uker, så nå kan lillegutt bare komme. Vuggen er på plass og oppredd, klærne er vasket, sykehusbagen er pakket, gjærbakst og sjokoladekake ligger i fryser'n så jeg bare venter.........2 dager igjen til termin!!!

Skrevet

Her er alt klart.. Og har innsett at butikkene faktisk er åpne etter jeg har født.. Så er ikke krise om vi har glemt nåke..! Ei veke igjen no!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...