Gå til innhold

Prosjekt for å få tiden til å gå!


kosemoms♥med ny spire

Anbefalte innlegg

Har vel funnet ut at jeg trenger dette for å få disse første mnd til å gå...uten å bli fanget i angsten av å miste igjen (hadde en MA, 10uker på vei, i fjor sommer)

 

Så valget har falt på å ta lappen :D Har sliti med denne teorien i 6 mnd...men blir bare sint og frustrert over at jeg ikke får det til!

Får jeg kjører hver dag, sammen med mannen, og hadde jeg tatt oppkjøring i dag så hadde jeg stått glatt!

Så da tror jeg å kanalisere all energi over på å ta lappen og ikke tenke så mye på spiren, kanskje hjelper med å få tiden til å gå!

 

Dessuten vil jeg ikke gå enda et svangerskap og babytid uten lappen ;)

Så frem med bøkene og pugge nå ja :)))

 

Har dere noen prosjekter for å få tiden til å gå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lurt:) Nå har du jo ennå større grunn for å ta den også -for som du sier, å ha baby uten bil, kan vel bli strevsomt....ihvertfall så tar jo alt så mye lengre tid. Jeg hadde en venninne som tok lappen under svangerskapet, hun besto med glans:).....enenste utfordringen var at magen var blitt så stor den dagen hun skulle kjøre opp, at hun tok borti rattet:) Dette skapte bare latter, og nervøsiteten hennes ble borte med engang. Så, lykke til med å ta lappen. Stå på, dette greier du:))

 

Her er det salg av leilighet og kjøp av hus som er prosjektet. Vi har veldig lyst til å kjøpe oss en enebolig, så det er nå vårt prosjekt. Hadde vært veldig fint å fått solg og vært flyttet inn i nytt hus til babyen kommer. Er i tenkeboksen på ett husprosjekt vi har funnet - så vi får se der. Er veldig spennende, og det er ett prosjekt som gjør at vi får tankene over på noe annet også, samt at ventetiden til den lille skal komme skal gå litt raskere.

 

Førstegangsmamma`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...