Gå til innhold

Hikstende pust baby 9 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var litt ekkelt i natt. Jeg våknet av at jenta på en måte pustet hikstende i søvne, som man gjør når man nettopp har grått. Hun begynte å gråte og jeg tok henne opp til meg. Jeg ammet henne, og hun hikstet fortsatt. Etterhvert forsvant hikstingen og hun sovnet. Resten av natten sov hun normalt.

Er det vanlig at hun kan hikste slik selv om at hun ikke har grått i forkant? At hun kanskje hadde et mareritt? Noen som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sånn har min på 8 mnd holdt på noen netter ¨nå.

Hun virker litt redd,nesten som om hun har drømt noe.

Jeg bar henne litt inntil meg i natt, da sovnet hun og sov frem til tidlig morgen.

Pupp skulle hun ikke ha, da begynte hun å hyle.

Skrevet

Da er det kanskje bare helt normalt da :)

Jeg ble fryktelig redd, sikkert fordi jeg var så trøtt og opplevde alt mye sterkere. Jeg var redd det skulle være noe galt med pusten hennes. Men siden hun roet seg ved trøst, og sov normalt deretter får man håpe at det bare var en drøm som forårsaket det :)

HI

Skrevet

Håper det er helt normalt. :)

Skulle likt å vite hva en sånn liten en drømmer. :)

Skrevet

Jeg gleder meg utrolig til de kan begynne å snakke slik at vi får et innblikk i hva som skjer i de små hodene :)

Var det sånn hos dere også at babyen ikke gråt i forkant av hikstene? Det var akkurat det jeg syns var så merkelig, at hun bare hikstet uten å gråte.

De får enormt mange inntrykk i løpet av en dag, så det er ikke rart at de preges av det. Ting som er helt dagligdagse for oss er en enorm opplevelse for dem :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...