mammatil4ioktober :) Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Tips for å få opp mjølkeproduksjonen?
comeback Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Amm på natta! Det stimulerer til økt produksjon å amme på natta, og forøvrig er det bare å amme så mye som mulig, så vil produksjonen øke. Drikk mye vann, og ta livet litt med ro:-)
therese_23 Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 hadde det samme probleme med min jente da hun kom....fikk beskjed om å legge til 1 gang i timen i stede til du evt får opp mengden..men hos meg var det rett og slett for lite så jeg måtte bare overgi meg å begynne med nan...det er ingen skam i å må det om du føler du har gjort det du kan jeg skal prøve denne gangen også ,men har ingen høye forhåpninger på at jeg får nokk...bedre å gi tilegg å pumpe samtidig i stede for at barnet blir dehydrert og underernært som min ble lykke til! hvil å drikk!!
pjokkemamma*07+10* Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Sov så mye du får til. Og når du skal amme, pakk deg inn under et godt teppe, lag deg en god kopp te eller noe godt å drikke, og sett deg deilig og behagelig til, la mannen ordne litt for deg. Senk skuldrene =) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå