Gå til innhold

Når kan minsten slutte med grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er han 9 mnd, og skikkelig lei av grøt. Han får det morgen og kveld, og spiser skive utenom. Har prøvd middag flere ganger, men foreløpig vil han ikke ha det:)

Er det viktig å fortsette med grøt en stund til? Event kan jeg kanskje bare gi det om kvelden?

Husker ikke når jeg slutta med de to eldste, he he!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi slutta av seg selv hun når hun var 8 mnd, Hun HATA grøt... men jeg "tvangsfora" henne med velling da til hun var ca 11 mnd, pga hun spiste verken middag eller skive... og hu lever da i beste velgående i dag :-) 19 mnd nå :-)

Skrevet

Mine likte ikke grøt noe særlig, og fikk mye brødskive. Jeg er litt bekymra for alt saltet i ferdig brød da. Vanlig havregrøt ble en hit da de var ca 1 år.

Skrevet

har egentlig lurt på det samme....mini er 11 mnd og jeg har "tvangsfora" an med grøt i 3 mnd nå- vært såååå lei. får bare grøt på kvelden da. lurer det inn, men litt brød innimellom ogsånn, men begynner å bli bra lei av det styret.

Brødskive spiser han, men maks en...syns det er litt lite til kveld jeg da...

men det overlever nok på det også- og spiser vell mere hvis de er sultne:-)

Skrevet

Oki, ser ut som det ikke bare er meg som strever med å få i grøt:)

Da kommer jeg til å kutte ut grøt om morningene, så lenge han spiser skive:) Kommer til å go grøt på kveldene, for han spiser det jo fortsatt:)

TAK FOR SVAR!

Skrevet

Hun slutta da hun var 8 mnd, dvs da slutta jeg å kaste nesten fulle tallerkener med grøt... Hun hater grøt enda, og får hun for eks risengrynsgrøt, så spiser hun sukkeret, og nekter å spise mer:)

Men skiver og middag er stort sett greit da...

Skrevet

Grøten er viktig siden den er jernberiket.

Hvis du kutter ut grøten, så er det viktig å gi skive med pålegg som er særlig rikt på jern.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...