Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Vi måtte kjøpe ny til vesla siden den vi hadde var bosset for lengst siden vi jo altså ikke skulle ha flere barn. etter mye tråling rundt fant jeg omsider en som ikke kostet skjorten, men det var lyd og lys i den, noe jeg egentlig ikke ville ha (har andre barn som synes det er veeeeldig gøy med babyleker med lys og lyd, kan fort bli slitsomt når de skrur av og på i ett kjør). Nå er jeg glad for dette likevel. Når vi skal spise, jeg skal lage mt el, så kan jeg bare putte henne i lekegrinden me babygymmen over, sette den på og la den spille sanger til henne og de små bena og armene hennes går som trommestikker helt til musikken stopper. Hun er helt med, smiler, hviner og er er altså helt i hundre med armene og bena. Så etter 5-10 minutter når jeg tar henen opp igjen er hun faktisk varm og nesten svett, hehe... Hun har defintivt gymmet ja! :-) Er jo så søtt å se på da. Lille klumpen min som begynner å bli "stor" hun også med 8 uker på baken i morgen.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 kanskje jeg skal prøve vår babygym med lyd og lys også...har to, og foreløpig har jeg bare lagt ham under den rolige varianten;-) han trives der, men ligger mest å stirrer og smiler til lekene som dingler over ham;-) gutten vår var 7 uker igår, og det er utrolig hvor fort de blir en del av familien...deilig å få mye kontakt med de, og bli kjent med personligheten deres;-)
*toppris* Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 alva...hvilke babygym har du kjøpt? pris? har kun en vanlig en og den underholder ikke nok til gutten vår:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå