#lela# Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Eller? Etter mitt hode er det 30 uker som er trekvartveis. Men kasnkje de regner annerledes her inne, noen som vet? HAr ikke så mye å si da, var bare en tanke;-)
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Vi har 3 tremestre i et svangerskap! Hvis 30 uker var trekvartveis hva skulle vi hatt da?? 10 uker i første trimester, 20 uker i andre trimester, 30 uker i tredje trimester og 40 uker i hva da??
*SvangerskapsTrollet* Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Ps: Hvis du deler 40 uker og 2 dager som er et vanlig svangerskap på 3 trimestre hva får du da?
Gjest Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 30 uker er jo selvsagt trekvart akkurat som 20 uker er halvveis. Det har vel ikke noe å si hvor lange trimesterene er (de er vel 12+16+12 uker)
#lela# Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2009 hva i alle dager er det hun SvangerskapsTrollet snakker om?!?!?Hjelpe meg, det var da virkelig bærtur. Trekvartveis betyr tre fjerdedeler, skjønner ikke hvorfor hun blander inn trimestrene oppi det hele;-)
#lela# Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2009 hva i alle dager er det hun SvangerskapsTrollet snakker om?!?!?Hjelpe meg, det var da virkelig bærtur. Trekvartveis betyr tre fjerdedeler, skjønner ikke hvorfor hun blander inn trimestrene oppi det hele;-)
Tigerpote Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Vi er tre kvartveis når vi er 30 uker på vei ja. I forhold til trimestrene er vel 2. tri på 16 uker og de to andre på 12 uker hver? Vet ikke om det blir riktig å blande trimestrene inn i det...
#lela# Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2009 Lurte bare, siden det på sidene her inne ( uke for uke ) står at 28 uker er trekvartveis. Er vel Barn i magen som har bommet litt da;-)
Romeren Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Jepp De mener sikkert totredjedelveis (noe som ikke stemmer helt helt heller, hvis man teller uker og ikke semestre.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå