Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Venter så spent på ul på fredag.Jeg har nemelig fått en termin i førsten på mars og en i førsten på april,liksom 4uker forskjell på de to datoene. Å jeg får ikke noen av dem til å passe hverken med mens eller når jeg fikk positivt test??!!??!!Så denne dagen venter jeg veldig på også spent på å se det lille mirakelet vårt.Spennende å se om det blir gutt eller jente;-) Lykke til alle sammen!!!!
Elis84 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Skjønner godt at det blir godt å få komme til ultralyd da.. Skal på 3d ultralyd til fredag jeg. Gleder meg masse til å se Jakob igjen! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå