Gå til innhold

Fredagen kommer jo alderi....!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter så spent på ul på fredag.Jeg har nemelig fått en termin i førsten på mars og en i førsten på april,liksom 4uker forskjell på de to datoene. Å jeg får ikke noen av dem til å passe hverken med mens eller når jeg fikk positivt test??!!??!!Så denne dagen venter jeg veldig på også spent på å se det lille mirakelet vårt.Spennende å se om det blir gutt eller jente;-) Lykke til alle sammen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at det blir godt å få komme til ultralyd da.. :D

Skal på 3d ultralyd til fredag jeg. Gleder meg masse til å se Jakob igjen! :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...