Gå til innhold

Finnes det ikke sparkebukser i str 74?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt stopper på 68, og det passer akkurat nå, defor tenkte jeg heller å kjøpe i 74...

Er det noen regel som sier at sparkebukse skal stoppe på 68, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med fot skal du slite med å finne tror jeg. Jeg jobbet i butikk tidligere, og vi solgte omtrent ikke sparkebukser over str 62. Så vi kutta vel mer eller mindre ut str 68 også tilslutt mener jeg. Da hadde vi kutta ut 74 for lengst. Vet vi hadde noen hengende på salg i evigheter, kjempefine sparkebukser og dresser i et egentlig dyrt merke, men til 70 % avslag ble de ikke så dyre lenger. Men de fikk altså henge.

Vil tro det er problemet for andre butikker også.

Det vi la merke til i vår butikk var at de yngre mødrene foretrakk todelte klær altså bukse og genser. Mens de litt eldre, gjerne i 30 åra som fikk sitt siste barn, foretrakk sparkebukser, sikkert for å føle at de hadde baby lenger,(jeg føler det hvertfall sånn.) Og det er gjerne majoritet av yngre mødre. Etterspørselen av sparkebukser blir dermed litt liten.

Name it har kjempefine UTEN fot nå, de har jeg kjøpt av i str 74 hvertfall.

Skrevet

Nøstebarn har, men å nevne Nøstebarn her nå er vel som å banne i kjerka.

Leter etter sparkebukser og babyklær i str 74 selv, si i fra om du finner.

Har masse etter storesøsteren i den størrelsen, men da hun brukte 74 kunne hun gå i tillegg til at hun hadde litt annen kroppsfasong..

Vanlige bukser detter av denne lange, tynne babyen.

Skrevet

har faktisk sett sparkebukse på bogerud i den størrelsen. fant til og med str. 80 her nede faktisk.

Skrevet

Ville sett på Europris, Sparkjøp ol. Jeg er ikke så glad i sparkebukser og synes personlig det ser helt rart ut med alt over str 62, men diverse bestemødre og gamle taneter elsker det tydeligvis, så har fått noen gaver opp igjennom årene fra overnevnte butikker som har vært sparkebukser i både str 74 og 80. Tror til og med vi fikk en i str 86 en gang! Jeg har byttet dem da ;-)

Skrevet

Synes det er lite sparkebukser å finne generelt jeg. Synes det er så praktisk. Ikke fordi hun ser mer ut som baby, men da slipper vi sokker som detter av.

Skrevet

Bogerud...der har jeg ikke tenkt på å sjekke!

Skrevet

he-he...innertier!! Jeg er i 30 åra med min siste baby. Vil at bayen skal være baby en stund til. Hun er jo bare 5 mnd. To delt kan hun bruke resten av livet. dessuten synes jeg sparkebukser er så kjekke ved at de varmer kroppen litt mer uten å måtte ha på en hel genser utenpå bodyen...

Skrevet

Haha, Aprilbaby. Jeg følte meg også litt truffet der. ;)

Jeg er (nesten) 30 med min siste baby. :P

Skrevet

Det kommer an på hvordan de ser ut da. :)

Jeg vil ikke ha gul velourdrakt til ungen,liksom. :P

Skrevet

De har sett helt ok ut, bare at jeg personlig liker ikke sparkebukser så godt. For meg er det plagget for nyfødte, men alle har jo heldigvis ulik smak :-)

ps, jeg blir 30 neste år og har min siste baby ;-) Men... jeg vil IKKE at hun skal være baby litt ekstra, jeg bare gleder meg til babytiden er ferdig og hun blir større.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...