Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 Så nå satser vi bare på at gubben får jobben han har søkt på, og at vi får huset vi vil ha! Da er lykken komplett ) )
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Det ordner seg alltid. Har dere hatt visning ennå?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2009 #3 Skrevet 7. oktober 2009 Som regel gjør det det ) Vi har solgt huset vårt:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2009 #4 Skrevet 7. oktober 2009 Såpass ja, gikk det fort eller husker jeg så feil? Synes ikke det er lenge siden du skulle fotografere huset:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 det gikk radig ja! Hadde visning på lørdag, og solgte igår
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2009 #6 Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer, da er det jo bare stas i heimen går jeg ut i fra:-)) Gikk det for prisantydning?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2009 #7 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, nå er det stormende jubel! ) Satser bare på at vi får det huset vi har sett oss ut nå da Vi solgte til prisantydning ja, for vi ville ikke ta kjangsen på en evnt budrunde om mange uker... ville ha det solgt nuh!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2009 #8 Skrevet 7. oktober 2009 Det er jo kjempebra, det er jo mange her jeg bor som har gått ned i pris bare for å få solgt. Og jeg bor i et såkalt pressområde. (mulig det er fordi det er mange hus i 7 mill. klassen, noe jeg synes er svinedyrt for en vanlig enebolig) Bedre å få solgt enn å vente på å få kanskje 10-50 000,- over. Da er det jo bare å sikte seg inn på neste bolig :-))
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2009 #9 Skrevet 7. oktober 2009 Ja, jeg er fornøyd altså. Det er ikke akkurat prima vare denne plassen, noget på landet! Vestfold dette da.. Så vi hadde flaks der gitt ) Det ble lagt inn bud under takst, selvfølgelig, men siden vi hadde satt det til 20.000 mer enn vi ga så var det ikke et tema! Vi skal på ny visning i huset vi har lyst på, også satser vi på at ingen andre vil kjøpe det!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 7. oktober 2009 #10 Skrevet 7. oktober 2009 Spennende tid med andre ord. Kanskje ny bolig til jul da eller?
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. oktober 2009 #11 Skrevet 7. oktober 2009 Kanskje Det hadde vært knall... vi skal ut iløpet av januar da
flypapir Skrevet 7. oktober 2009 #12 Skrevet 7. oktober 2009 Oj, gratulerer Dere har en spennende tid i vente!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå