Røver Nov 09 + ?? Skrevet 7. oktober 2009 #1 Skrevet 7. oktober 2009 hei. har noen av dere hatt litt sånn brun-aktig utflod? har hatt det de siste dagene, har aldri hatt det før. er i 37+3 nå. har hørt at det kan være morkaka som har løsna, men det høres veldig brutalt ut.
gravid 67 modell:-)har født Skrevet 7. oktober 2009 #2 Skrevet 7. oktober 2009 Hei, jeg tviler veldig på at dette har noe med morkakeløsning å gjøre. Jeg opplevde det i uke 37 i siste svangerskap. Og det startet med at magen ble knallhard (som en lang og hard sammentrekning) - og etter en stund begynte jeg å blø - MYE. ble hastekeisersnitt og mye drama - som heldigvis gikk veldig bra. Nå er ikke jeg noen ekspert på området, men for meg høres det mer uskyldig ut det du opplever. Men er du usikker, så hadde jeg tatt en telefon til fødestuen eller fastlegen din. bedre å sjekke en gang for mye slik at du slipper å bekymre deg unødvendig.
Røver Nov 09 + ?? Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2009 er som regel mer uskyldig enn man tror, har vært på sykehuset pga småblødninger før. skal på kontroll senere i dag så jeg må høre med legen da. håper hvertfall det er mer uskyldig enn det du opplevde, har ikke lyst på haste-keisersnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå